LoulouVZ on DeviantArthttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/https://www.deviantart.com/loulouvz/art/Rex-Parents-528210335LoulouVZ

Deviation Actions

LoulouVZ's avatar

Rex Parents

By
Published:
3.6K Views

Description

(English)

Rex Parents:

 

Julia is a calm but strict woman, she is a prestigious doctor. Rex respects her a lot and decided to be a doctor like her.

Henry on the other hand is not the biological father of Rex, but has been living with him for several years. Henry is a licensed lawyer. He is a relaxed and fun man, one of the reasons Rex got his mood.

 

(Español)

Padres de Rex:

 

Julia es una mujer serena pero estricta, es una prestigiosa doctora. Rex la respeta mucho y decidió ser doctor como ella.

Henry por otra parte no es el padre biológico de Rex, pero lleva varios años viviendo con el. Henry es abogado licenciado. El es un hombre relajado y divertido, una de las razones por las que Rex sacó su humor.

Image size
831x993px 311.25 KB
Comments23
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
TheRocioToon's avatar
por un momento iba a preguntar de donde saco rex su cola de escorpion ya que ninguno de sus padres la tiene...pero vi que escribiste que Henry no es el padre biologico de rex...osea que ¿su verdadero padre tendra cola de escorpion?